هتل 4 ستاره کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آریان کیش

هتل چهار ستاره آریان یکی از بهترین هتل های کیش می باشد. این هتل در سال 1378 افتتاح شد که نزدیک به میدان امیرکبیر و در پشت هتل مریم کیش قرار گرفته است. در قسمت جنوبی هتل آریان کیش بازار مروارید، و در قسمت شرقی بازار پانیذ و پردیس و در قسمت شمالی این هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد. هتل آریان از از نظر نزدیکی به بازارهای کیش موقعیت خوبی دارد. طراحی این هتل به صورتی است که شامل لابی بسیار زیبا، محیط عالی و آرامش بخش و راحتی را برای مسافران تور کیشفراهم کرده است.هتل آریان دارای امکانات رفاهی بسیار مناسب، مکان های عمومی شیک و مکان های تفریحی از جمله رستوران با انواع غذاهای خارجی و ایرانی، سالن بیلیارد برای نوجوانان تور کیش و همچنین امکاناتی نظیر اینترنت رایگان را جهت آسایش مسافران تور کیش فراهم کردهاست.این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد. هتل آریانکیش دارای 69 اتاق مجهز و 42 پرسنل در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل آریان کیش:

روم سرويس، کافی شاپ، سالن كنفرانس مجهز به سيستم صوتى و تصويرى، رستوران های زیبا جهت سرو انواع غذاهاى داخلی و خارجی و دريايى، خشک شویی و... برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل آرامش کیش

یکی از هتل های خوب 4 ستاره کیش هتل آرامش است درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون واقع شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز خرید بروند. تعدادی ازاتاق های این هتل رو به دریا و تعدادی هم رو به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.مسافران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش، تورها یتفریحی و...

 

تور کیش اردیبهشت 95





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: